سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاکسازی مضاعف چیست و آیا باید آن را انجام دهید؟

نظر

اگر پتانسیل بروز جوش های کمتر و ضد پیری موثرتر جذاب باشد، پاسخ کاملاً بله است.

اگر شب‌ها صورت خود را می‌شوید اما هرگز نمی‌توانید احساس پوستی کاملاً تمیز داشته باشید، مگر اینکه از پاک‌کننده‌های خشن استفاده کنید که پوست شما را سفت و تحریک می‌کند، ممکن است کاندیدای ایده‌آل برای روش پاک‌سازی مضاعف باشید. شما مرحله دوم را به رژیم مراقبت از پوست خود اضافه خواهید کرد، اما می تواند راه حلی برای کاهش جوش ها و ضد پیری موثرتر باشد  .


 

پاکسازی مضاعف چیست

پاکسازی مضاعف چیست؟

پاکسازی مضاعف یک روند پرهیاهوی مراقبت از پوست است که در کره جنوبی و ژاپن شروع شد و قبل از اینکه راه خود را به ایالت ها برساند. ایده این است که درما را یک یا دو پانچ با دوتایی از پاک کننده ها بدهید. اولین مورد برای از بین بردن آرایش و تجمع مواد است، در حالی که دومی منافذ را پاک می کند و آخرین ناخالصی ها را از بین می برد و پوست را کاملا برای سرم ها و مرطوب کننده های بعدی آماده می کند. این یک فرآیند کاملاً قابل تنظیم است، اما معمولاً شامل شروع با پاک‌کننده یا مومیایی میسلار یا روغنی، پاک کردن یا شستشوی تمیز، سپس با ژل یا شیر پاک‌کننده سبک‌تر و محلول در آب است که برای نوع پوست شما فرموله شده است. پس از آن، به لطف پوستی که به طور کامل برای جذب همه چیزهای خوب آماده شده است، به رژیم مراقبت از پوست خود با حداکثر نتایج ادامه می دهید.

چگونه دوبار پاکسازی کنیم

هنگامی که به دنبال اولین مورد از دو پاک کننده خود هستید، بسیاری از بهترین گزینه ها مبتنی بر روغن هستند - اما اجازه ندهید که شما را بترساند. روغن به از بین بردن آرایش طولانی مدت، باقیمانده SPF و سایر لایه های سرسخت با حل کردن حتی فرمول های لکه مانند کمک می کند. بیشتر روغن‌ها و مومیایی‌ها با امولسیفایرهایی طراحی شده‌اند که در صورت مخلوط شدن با آب باعث ایجاد کف شیری می‌شوند. این دگردیسی آنها را قادر می‌سازد بدون باقی ماندن لایه‌ای چرب بشویید - به این معنی که می‌توانند برای افرادی که به طور طبیعی پوست چرب یا مستعد جوش دارند نیز کار کنند. در واقع، پاکسازی مضاعف می تواند با از بین بردن چربی بیش از حد و پاکسازی منافذ از ناخالصی ها، تغییر دهنده بازی برای پوست هایی باشد که به راحتی مسدود می شوند. بعد از اینکه اولین مرحله لایه رویی آرایش، محصول باقیمانده و روغن را پاک کرد، پاک کننده سنتی شما واقعاً می تواند کار خود را شروع کند.

بیشتر بخوانید: کدام بهتر است؟ شوینده صورت یا پاک کننده